.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل ثبت احوال مازندران اعلام کرد
پیش‌بینی صدور یک میلیون کارت ملی هوشمند در مازندران
مدیرکل ثبت احوال مازندران گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال حدود یک میلیون کارت هوشمند ملی در استان صادر و تحویل مردم شود.

به گزارش شمال نیوز، علی رجبی‌وندچالی عصر امروز در جلسه شورای اداری ثبت احوال مازندران که به میزبانی اداره ثبت احوال شهرستان نور در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: ثبت احوال مازندران با 29 اداره مستقل تا پایان سال 93 در مجموع 11 هزار کارت ملی هوشمند صادر و تحویل متقاضیان داد.

وی با اشاره به اینکه در سال 94 نیز 360 هزار کارت ملی هوشمند صادر شد، افزود: در سال گذشته 124 هزار جلد شناسنامه تعویض و 45 هزار شناسنامه ولادت جدید نیز توسط ادارات ثبت احوال و دفاتر پیشخوان دولت صادر و تحویل مردم شد.

مدیرکل ثبت احوال مازندران از صدور 220 هزار کارت ملی هوشمند در سه ماه نخست امسال خبر داد و ادامه داد: هم‌اکنون 30 اداره ثبت و 72 پیشخوان دولت کار ثبت‌نام و تعویض شناسنامه‌ها را انجام می‌دهند.

این مسؤول اضافه کرد: پیش‌بینی کردیم تا پایان امسال بیش از 180 هزار شناسنامه تعویضی و 800 هزار تا یک میلیون کارت ملی هوشمند برای مردم مازندران صادر و تحویل آنان دهیم.

رجبی‌وندچالی با بیان اینکه خدمات به مردم تکلیف ما است، از صدور شناسنامه یک‌روزه در سراسر استان خبر داد و افزود: برای تسهیل در خدمات‌رسانی در شهرستان نور قصد داریم چهار دفتر پیشخوان جدید راه‌اندازی کنیم که دفتر پیشخوان شهر رویان نور در آینده نزدیک افتتاح می‌شود و در بخش بلده و دو مرکز دهستان (روستای پر جمعیت) نیز این اتفاق می‌افتد.

وی در پایان با اشاره به اینکه ثبت احوال مازندران یک ثبت احوال الکترونیکی است که حدود 5 میلیون سند را آرشیو کرد، گفت: تهیه آمار و انتشار آمار از دیگر اقدامات ثبت است که در اختیار نهادها در صورت لزوم قرار می‌گیرد.

فرماندار نور نیز در این جلسه اظهار کرد: در حوزه حاکمیتی با چهار اتفاق حیاتی مواجه هستیم که دولت و نظام براساس آن برنامه‌ریزی می‌کند.

هادی خنجری افزود: ازدواج و طلاق از وقایع حیاتی است که دولت با داشتن آمار برنامه‌ریزی لازم در حوزه طلاق را انجام می‌دهد تا با این آسیب مواجه درست صورت گیرد.

وی با بیان اینکه ثبت آمار و به روز بودن آن کمک بسیار شایانی به برنامه‌ریزی می‌کند، گفت: در بحث ازدواج و افزایش نرخ رشد و از طرفی مرگ و میر باید در حوزه جمعیت‌شناسی برنامه‌ریزی کرد بنابراین آمار واقعی و دقیق و میزان تولد سهم بسیار مهم در این بخش دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.112 seconds.